nampak ada sepasang laki bini tepi jalan dengan motor mereka. TIBA-TIBA....



dalam perjalanan tetiba aku serba salah tak membantu apa pun mamat td. aku pun pi la ronda cari kedai motor area terdekat. pi tny workshop. dorang kata "kami tkde buat servis utk luar, lgpun nk tutup dah" aku pun try lg kedai lain. "bang boleh tolong tak ada org motor tersadai kt depan sana, spoket kecik hilang" dia kata "kedai dah tutup tp nah ada spoket kecik mmg ngam ngn lc katanya, cuma kau kena cari clip pakai dawai pun boleh" alhamdulillah rupanya kedai motor ni dulu aku penah hantar bunga kat staff dia. dia bg free je spoket ni. aku pun pg tmpt bro tersadai td. harapan dia ada lg la. tgk2 dia nak gerak dah. nk tolak. sian plak dah la bawak bini. aku teman dia siap kan motor


dalam perjalanan hantar brg client ttiba nampak ada sepasang laki bini tepi jalan dengan motor mereka. aku pun berhenti la tengok pape yg boleh bantu. kot minyak habis ke. rupanya bukan. nak tahu cerita tengok gambar




http://projekmssp.blogspot.my/2015/10/untuk-30-terawal-sahaja-sebelum-projek.html
0 Komentar untuk "nampak ada sepasang laki bini tepi jalan dengan motor mereka. TIBA-TIBA...."

 
Copyright © 2014 Wana Viral - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info